Dowiedz się jak zarabiać na zmiennym i niestabilnym rynku pracy.
Bezpłatne szkolenie online dla osób które chcą zarabiać na zmiennym i niestabilnym rynku pracy.
Skorzystaj z unikalnego doświadczenia profesjonalnych konsultantów, którzy mają po kilkanaście lat praktyki w najwyższych standardach międzynarodowego rynku pracy. W trakcie swojej pracy wsparli kilka tysięcy managerów i specjalistów różnych branż i szczebli, z międzynarodowych korporacji i polskich firm.
- 3 kwietnia (czw) o 19:00
- 5 kwietnia (so) o 10:00
- Liczba miejsc ograniczona

Szkolenie jest przeznaczone dla:
- Osób, które chcą zmienić swoją ścieżkę zawodową, poszukują nowych możliwości rozwoju swojej drogi i poszerzenia spektrum wyborów w rozwoju kariery.
- Wszystkich, którzy poważnie traktują rozwój zawodowy i osobisty, i w przyszłości chcą mieć realny wpływ na życie innych i pracować z pasją.
- Wszystkich tych, którzy sami dla siebie chcą zdobywać profesjonalną wiedzę z obszaru procesów rekrutacyjnych i chcą z większą pewnością poruszać się po rynku ofert pracy.
- Tych, którzy poszukują źródeł profesjonalnej wiedzy o tym jak wejść w rynek pracy, z przygotowaniem dokumentów aplikacyjnych włącznie, chcą zdobyć praktyczne umiejętności poruszania się po rynku, by skuteczniej budować swoją karierę w przyszłości.
Weź udział w bezpłatnym webinarze online:
- Powiemy jakie pułapki i wyzwania możesz spotkać na rynku pracy i w procesach rekrutacyjnych, a także jak sobie z nimi radzić lub jak ich unikać.
- Powiemy o automatyzacji rynku pracy i rynku rekrutacyjnego.
- Odkryjesz zalety zawodu Konsultanta Kariery. To jeden z zawodów przyszłości, któremu sztuczna inteligencja może jedynie sprzyjać.
- Wyjaśnimy czym jest outplacement i w jaki sposób może wspierać kandydatów do pracy. Pokażemy Ci miejsce outplacementu pomiędzy innymi formami wsparcia osób poszukujących nowej roli i pracy: coachingiem kariery, mentoringiem kariery a doradztwem zawodowym.
- Dowiesz się w jaki sposób wpisuje się w mechanizmy rynku rola Konsultanta Kariery i jakie jest jego miejsce wśród innych specjalistów w tej branży; managerów HR, head-huterów, rekruterów, coachów, mentorów, doradców.
Główne korzyści z uczestnictwa w webinarze:
- Poznasz tajniki rynku ofert pracy a także sposoby działania rekruterów i head-hunterów.
- Zdobędziesz ekspercką wiedzę w zakresie funkcjonowania procesów rekrutacyjnych.
- Spotkasz się bezpośrednio z ekspertami o unikatowej wiedzy i praktycznym doświadczeniu.
- Odkryjesz możliwości pracy i zarabiania w roli Konsultanta Kariery; może nawet docenisz elastyczność i niezależność, pracę z pasją, poczucie spełnienia i satysfakcji jaką daje ta rola.
- Zdobędziesz informacje od praktyków, którzy na bieżąco są w kontakcie z rynkiem i zmianami jakie na nim zachodzą.

Prowadzący


Beata Skowrońska
Wieloletnie doświadczenie zawodowe, w tym ponad 15 lat jako Konsultant Kariery i Expert ds. Przedsiębiorczości w LHH Polska, (wcześniej DBM) w firmie, która jest światowym liderem na rynku outplacementu. Jako coach kariery i psycholog w prywatnej praktyce specjalizuje się w tematach związanych z karierą i sukcesem. Przygotowuje do procesów rekrutacyjnych klientów z poziomu: executive, managerów, specjalistów i pracowników operacyjnych. W programach otwartych jak i zamkniętych dla firm polskich i korporacji międzynarodowych. Ekspert w obszarze samozatrudnienia. Konsultuje kontrakty B2B. Współautorka podręcznika i programu wsparcia klientów przedsiębiorczych. Superwizor coachingu.
Doświadczenie wykładowcy akademickiego w obszarze coachingu i psychologii. Wcześniej dziennikarz ekonomiczny prasowy (Gazeta Wyborcza, Dziennik Prawa i Gospodarki) i telewizyjny – TVP (11 lat).
Na własnej skórze doświadczyłam zmiany zawodów i pracy. Zrezygnowałam z etatu w TVP, aby spełniać się wspierając ludzi w budowaniu satysfakcjonującego życia i pracy

Sławomir Przyklęk
Ponad 12 lat pracy w roli Konsultanta Kariery w największej na świecie firmie wspierającej osoby w procesie zmiany zawodowej – LHH (wcześniej DBM). Zrealizował programy kontynuacji kariery i zmiany zawodowej dla około 1000 osób na rożnych szczeblach zawodowych – od pracownika produkcji po dyrektora. Klienci reprezentowali kilkanaście branż, takich jak bankowość, farmacja, IT czy przemysł produkcyjny.
Od 15 lat przedsiębiorca, prowadzi własną firmę̨ szkoleniową. Specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji biznesowej i interpersonalnej. Autor książki: „PoRozum się, czyli o co im wszystkim chodzi” i współautor (wraz z Brianem Tracy i Sebastianem Kotów) „Sztuki inspirowania”. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w dużych, międzynarodowych organizacjach biznesowych.
Przeszedłem pełną ścieżkę̨ zawodową – od specjalisty, poprzez managera zarządzającego procesami w międzynarodowym środowisku korporacyjnym dla wiodącej światowej marki, po dyrektora operacyjnego w polskiej firmie z branży poligraficznej. Dzięki temu doskonale rozumiem realia codziennej pracy w firmach jednoosobowych, średnich przedsiębiorstwach oraz korporacjach, bo doświadczyłem ich osobiście.
